Klantenservice

Retour- en/of teruggavebeleid

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, handleidingen en materiaal.
  • Het product zit in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
  • Wanneer je een bestelling wilt retourneren, kun je contact met ons opnemen via info@laadpaalnederland.nl.

 

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje.

Mag ik bestelde producten testen alvorens ze retour te sturen?

Uiteraard mag je de ontvangen producten even testen. Je kunt het product testen zonder het daadwerkelijk te installeren.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Het retourneren van onze producten is helemaal gratis. Wanneer producten incompleet of beschadigd zijn, zijn we genoodzaakt om een waardevermindering toe te passen.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Stuur je het hele pakket terug, dan betalen we ook de leveringskosten terug. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:

  • Software
  • Verbruiksartikelen
  • Beschadigde producten
  • Producten die geïnstalleerd zijn of defect zijn door een installatiefout
  • Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@laadpaalnederland.nl.

Levertijd & verzendkosten

Stap nu over naar de toekomst van mobiliteit met onze geavanceerde laadpalen. Bij Laadpaal Nederland zijn we trots om de overgang naar elektrisch rijden te ondersteunen door hoogwaardige en gebruiksvriendelijke laadoplossingen aan te bieden! Met onze innovatieve laadpalen zorgen we ervoor dat u altijd klaar bent om de weg op te gaan, zonder zorgen over uw elektrische voertuig (EV) te hebben.

Garantie & Klachten

Stap nu over naar de toekomst van mobiliteit met onze geavanceerde laadpalen. Bij Laadpaal Nederland zijn we trots om de overgang naar elektrisch rijden te ondersteunen door hoogwaardige en gebruiksvriendelijke laadoplossingen aan te bieden! Met onze innovatieve laadpalen zorgen we ervoor dat u altijd klaar bent om de weg op te gaan, zonder zorgen over uw elektrische voertuig (EV) te hebben.